Asiakasrekisteri ajan tasalle - Comgate
1912
post-template-default,single,single-post,postid-1912,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-10.1.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.12.1,vc_responsive
 

Asiakasrekisteri ajan tasalle

Asiakasrekisteri ajan tasalle

Winresin Posti-päivitys on kätevä tapa päivittää asiakkaiden osoite- ja nimitiedot.

Milloin asiakasrekisterisi on viimeksi päivitetty, vai onko koskaan? Ajanmukaiset asiakastiedot ovat ensisijaisen tärkeitä – erityisesti silloin, jos lähetät esitteitä tai muuta ”etanapostia” asiakkaille. Säästät pitkän pennin, kun esitteet menevät kerralla oikeisiin osoitteisiin, eikä kalliita esitteitä palaudu Postista takaisin roppakaupalla.

Winresin Posti-päivitys on kätevä tapa päivittää asiakkaiden osoite- ja nimitiedot. Päivitysohjelmiston avulla rekisteri ajetaan päivitettäväksi Postille, ja palautetaan korjattuna takaisin muutamassa päivässä. Postista tulee tiedot myös henkilöistä, joille postia ei jatkossa voi tai saa lähettää (esim. kuolleet), ja näille asiakastietueille merkitään markkinointikielto päälle automaattisesti.

Keskimäärin 20 % asiakastiedoista muuttuu jollain tavalla vuodessa, joten suosittelemme asiakasrekisterin päivitystä vähintään kerran vuodessa.

 

Kysy lisää soittamalla myyntipalveluumme 09 777 650 tai laittamalla viestiä: myynti@comgate.fi