Koronavirus ja CRM-haut

Koronavirus ja CRM-haut

Olemme Comgatessa tiiviisti ja huolestuneena seuranneet koronaviruksen etenemistä maailmalla ja Suomessa. Se koskettaa nyt meitä kaikkia, ja tiedämme sen aiheuttavan vakavia haasteita monille asiakkaillemme. Haluamme tukea teitä tässä hankalassa tilanteessa niin paljon kuin mahdollista, ja olemme mielellämme apunanne myös kaikissa koronavirukseen liittyvissä järjestelmäkysymyksissä.

Tilanteen vakavoituessa Suomessa haluamme osaltamme tehdä voitavamme työntekijöidemme ja asiakkaidemme turvallisuuden maksimoimiseksi. Tämän vuoksi maanantaista 16.3. alkaen kaikki Comgaten työntekijät tekevät toistaiseksi töitään kotitoimistoista käsin. Kaikki sovitut asiakastapaamiset muutetaan etätapaamisiksi, ja koulutuksia emme toistaiseksi järjestä.

Koko henkilökunnallamme on kaikki tarvittavat ratkaisut ja yhteydet käytössään, jotta voimme palvella teitä normaaliin tapaan myös etäyhteyksien kautta – sekä puhelimitse että sähköpostilla. Voitte siis olla edelleen yhteydessä tukipalveluumme helpdesk@comgate.fi ja puhelimitse (09) 777 650 aivan normaalisti, maanantaista perjantaihin klo 9.00-17.00.

Tukipalveluumme on tullut nyt paljon kyselyjä CRM:n asiakashakuihin liittyen. Huomioittehan, että kun haette CRM:stä asiakkaita tiedotteiden lähettämistä varten, tulee hakuun ottaa mukaan myös ne asiakkaat, joilla on markkinointikielto. Hakua tehdessänne muistakaa siis laittaa rasti kohtaan ”Myös asiakkaat, joilla markkinointi ei sallittu”, ja kohtaan ”Myös asiakkaat, joilla sähköinen markkinointi ei sallittu” (mikäli tämä toiminto on teillä käytössä).